Издател | Тракия-М |
Брой страници | 502 |
Година на издаване | 2005 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 735 грама |
Размери | 24x16 |
ISBN | 954840138X |
Баркод | 954840138X |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Предлаганата монография е ориентирана към задоволяване на непрекъснато нарастващия интерес към теорията и практиката на фирмената политика и особено на стратегическия избор в туризма. Убедени сме, че тя ще улесни ръководителите на предприятията от отрасъла туризъм в избора им на стратегии и субстратегии за активно стопанско поведение в динамично променящата се икономическа среда.
Авторите
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]