Туризмът в ерата на развлекателната индустрия

Автор: Колектив
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Тракия-М
Брой страници 460
Година на издаване 2008
Корици меки
Език български
Тегло 854 грама
Размери 25x20
ISBN 9789548401678
Баркод 9789548401678
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

В монографията са намерили място теоретико-методологически и практико-приложни проблеми на туризма в условията на бурно развиващата се развлекателна индустрия. Изследван е реимаджинейшънът, културният туризъм и приложението на модата и дизайна в туризма. Специално внимание е отделено на проучването на възможностите, които предоставят различните видове изкуства за постигане на конкурентно предимство в туризма. Тези възможности са изследвани по отношение на археологията, музейното дело, архитектурата, изобразителното изкуство, музикалното творчество, театърът, балетът, хореографията, етнологията, фолклорът и сувенирното занаятчийство.

Ключови думи: Вдъхновение за пролет

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]