Издател | Тракия-М |
Брой страници | 460 |
Година на издаване | 2008 |
Корици | меки |
Език | български |
Тегло | 854 грама |
Размери | 25x20 |
ISBN | 9789548401678 |
Баркод | 9789548401678 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
В монографията са намерили място теоретико-методологически и практико-приложни проблеми на туризма в условията на бурно развиващата се развлекателна индустрия. Изследван е реимаджинейшънът, културният туризъм и приложението на модата и дизайна в туризма. Специално внимание е отделено на проучването на възможностите, които предоставят различните видове изкуства за постигане на конкурентно предимство в туризма. Тези възможности са изследвани по отношение на археологията, музейното дело, архитектурата, изобразителното изкуство, музикалното творчество, театърът, балетът, хореографията, етнологията, фолклорът и сувенирното занаятчийство.
Ключови думи: Вдъхновение за пролет
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]