Маркетингови аспекти на емоционалното пазаруване

Автор: Надежда Димова
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Нов български университет
Брой страници 248
Година на издаване 2013
Корици меки
Език български
Тегло 281 грама
Размери 14x21
ISBN 9789545357633
Баркод 9789545357633
Категории Маркетинг, реклама и PR, Икономика, Книги

От десетилетия големите компании следват концепцията за емоционален маркетинг. Въпросите, свързани с емоционалното срещу рационалното пазаруване, все по-често стоят за разрешаване от маркетолозите, които искат да предизвикат това поведение. Много от тях вече са наясно, че не може просто да се противопоставя емоционалното срещу рационалното поведение, или да се възприема, че емоциите са пагубни за рационалното поведение на потребителите. Емоциите са сложно преплетени с рационалното поведение. Те са като гориво в двигателя на процеса за вземане на решение за покупка.
Това издание е предназначено за учени, изследователи, практици, студенти, интересуващи се от емоционалните въздействия върху поведението на индивидуалните потребители.

Ключови думи: Вдъхновение за пролет

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]