Издател | Рой Комюникейшън |
Преводач | Десислава Бошнакова |
Брой страници | 362 |
Година на издаване | 2015 |
Корици | твърди |
Език | български |
Тегло | 594 грама |
Размери | 16x23 |
ISBN | 9789549335354 |
Баркод | 9789549335354 |
Категории | Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги |
Успехът в революцията на потребителите изисква промяна.
Тази книга за новата ера на бизнеса, консуматорството и вашата роля в определянето на бъдещето на всичко...
Ние (потребителите) се свързваме един с друг, създаваме силна и ефективна информационна мрежа, която оформя и управлява опита и пазарите.
Независимо дали се занимавате с бизнес, или сте само потребител, вие сте част от тази нова ера на свързано или социално потребление.
Всеки един от нас трябва да намери пътя до най-ефективното и продуктивно използване на социалните медии и дигиталните технологии в професионалния и личния си живот. Това може да е обезсърчително. Но Брайън е най-добрият технологичен екскурзовод и благодарение на търпението, знанията и разбирането му вие също може да се изкачите до дигиталния планински връх и да се насладите на гледката, която се открива към този смел нов свят.
Ключови думи: Умен маркетинг
Все още няма мнения за тази книга.
Напиши коментарЩе бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.
Ще бъдат изтривани мнения:
Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]