Новият бизнес модел

Автор: Брайън Солис
Рейтингът се формира от продажбите в системата на Хеликон

Коментари: 0

Издател Рой Комюникейшън
Преводач Десислава Бошнакова
Брой страници 362
Година на издаване 2015
Корици твърди
Език български
Тегло 594 грама
Размери 16x23
ISBN 9789549335354
Баркод 9789549335354
Категории Технология и психология на бизнеса, Икономика, Книги

Успехът в революцията на потребителите изисква промяна.
Тази книга за новата ера на бизнеса, консуматорството и вашата роля в определянето на бъдещето на всичко...
Ние (потребителите) се свързваме един с друг, създаваме силна и ефективна информационна мрежа, която оформя и управлява опита и пазарите.
Независимо дали се занимавате с бизнес, или сте само потребител, вие сте част от тази нова ера на свързано или социално потребление.
Всеки един от нас трябва да намери пътя до най-ефективното и продуктивно използване на социалните медии и дигиталните технологии в професионалния и личния си живот. Това може да е обезсърчително. Но Брайън е най-добрият технологичен екскурзовод и благодарение на търпението, знанията и разбирането му вие също може да се изкачите до дигиталния планински връх и да се насладите на гледката, която се открива към този смел нов свят.

Ключови думи: Умен маркетинг

Все още няма мнения за тази книга.

Напиши коментар

Ще бъдат допускани само мнения свързани с конкретния продукт или автор.

Ще бъдат изтривани мнения:

  1. Съдържащи обидно или нецензурно съдържание
  2. Написани само с главни букви
  3. Написани на латиница
  4. Съдържащи препратки към други сайтове.

Други въпроси и мнения моля, изпращайте на [email protected]